.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دور و بر روحانی پیشنهاد دهنده زیاد است

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: وظیفه همه ما همکاری با دولت جدید است که البته این به معنی ورود به داخل کابینه نیست.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، سید هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام که در شامگاه امروز (دوشنبه) که در ضیافت افطاری حزب اسلامی کار حضور یافته بود در پاسخ به سؤالی بر این اساس که نظرتان درباره تشکیل حزب فراگیر با محوریت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چیست، گفت: حزب فراگیر می‌تواند خوب باشد ولی شرایط بسیاری دارد که در این مصاحبه نمی‌گنجد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دولت جدید توانسته مطالبات اصلاح‌طلبان را پاسخگو باشد، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان همیشه عمل به قانون را می‌خواستند و امروز نیز چیزی فراتر از عمل به قانون را نمی‌خواهند انشالله که دولت جدید بتواند به آن عمل کند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی برای کابینه داده‌اید، گفت: من پیشنهادی ندارم اما پیشنهاد دهنده‌های زیادی دور و بر هستند که دیگر  فرصتی برای پیشنهاد از سوی ما نمی‌ماند. بنابراین وظیفه همه ما همکاری با دولت جدید است که البته این به معنی ورود به داخل کابینه نیست.

هادی خامنه‌ای در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی می‌تواند حزبی فراگیر تشکیل دهد، گفت: امیدوارم که بتواند حزبی فراگیر تشکیل دهد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا مجلس شما را برای تحلیف آقای روحانی دعوت کرده است یا خیر، اظهار داشت: خیر معمولاً ما را دعوت نمی‌کنند بلکه این مقامات هستند که دعوت می‌شوند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.